:)

Followers

my playlist


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com



Thursday, March 31, 2011

AF9 AF terakhir.....

AF kini mnjelma lg , tahun lepas SHAHIR berjaya bagi meneruskan legasi juara2 yg lpas sperti mawi , stacy ,hafiz dan lain2 , itu cerita AF yg lpas2 . AF kali ini muncul dgn repotasi yg lebih besar dgn tenaga pengajar yg baru sperti Ning Baizura juga kembalinya cikgu SAFII dan cikgu Arep , namun kata orang apalah AF tanpa gimik yg memang lumrah dan dinanti2 oleh semua peminat AF , yg pastinya AF kali ini yg di gembar-gembur kan sbagai ‘AF yg terakhir’ pasti menjanjikan sesuatu yg luar biasa dan gimik yg pasti meninggalkan kenangan yg indah dan mendalam buat peminat2 AF . Kehadiran Adlin sebagai guru lakonan mmng 1 prkara yg boleh kita panggil gimik yg pling besar yg dibuat oleh pihak AF sndiri biar pun AF belum pun bermula , mana taknya dgn repotasi seorang pengkritik yg hebat dgn bahasa2 yg mmbuat hati sesiapa saja jd agak kelakar dan kdang2 marah (pluka nak tgk sangat apa si adlin ni boleh buat utk AF kali ini ataupun dia hanya sekadar pandai bercakap dan mengkritik ahaks).

Walau pun AF hanya akan bermula pada sabtu ini namun demam AF sudah melanda , peluka percaya ramai merindukan aksi kamera yg boleh bergerak kadang2 boleh bercakap dan gelagat peserta yg pasti byk mengundang cakap2 belakang khususnya pada mereka yg melihat diari AF (dikarpet @15 dan di fesbok mmg topik panas ni kekekeke) , tapi bagi peluka sendiri peluka lebih menantikan pengumuman pengecara dan yg lebih dari itu ialah teka teki siapa pengetua AF ini , Ahmad Dani ??? Siti Nurhaliza ??? peluka betul2 no idea , jadi kita tunggu pada hari sabtu ini senang cerita hehehehe.

Ada beberapa prsoalan dan teori yg brmain di fikiran peluka , antaranya ialah benarkah Adlin di jadikan sbagai tenaga pengajar AF kali ini agar tidak ada lg kritikkan yg hebat utk AF terakhir kali ini ?? dan benarkah Pak Nil dipanggil utk mengecara semula agar dapat menarik penonton2 AF yg saban tahun agak semakin berkurangan ?? itu mungkin soalan dari kotak pemikiran peluka sebagai salah seorang penonton AF (yelah klau x tgk AF pun bil astro kna bayar jugak ahaks) , apapun AF akan terus hadir dgn segala gimik sama ada utk buat kita ketawa , tersenyum atau menangis , umur 9 tahun bagi sebuah siri realiti tv boleh la dianggap telah matang dan ada repotasi yg besar , dan ia sudah pasti merujuk kepada AF sendiri ….

AF belum bermula kita hanya mampu meramal dlm kesamaran , apapun bagi peluka sendiri memang ada perasaan seperti kecewa bila dapat tahu ini adalah AF yg terakhir , walaupun mungkin AF tidak dapat melahirkan bintang bertaraf dunia tp setidak tidaknya AF berjaya membuat kita rasa hepy dan sdikit teruja bila menontonnya ….. ALL THE BEST FOR FINAL AF… 

No comments:

Post a Comment