:)

Followers

my playlist


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com



Wednesday, February 2, 2011

Si Ciko...

aku nk tulis hari ni pasal ciko monyet , kera yg aku jumpa minggu lepas...
time tu aku kluar dan secara tk sengaja teserempak dgn SEKUMPULAN
MONYET yg lintas jalan , pada awalnya aku ingat geng monyet ni da sesat
tapi bila aku tgk betul2 rupanya makhluk tu nk melintas jalan , mungkin
sbb nk behijrah atau nk cari makan , tapi apa ada hal jadi aku buat taktau je la
nk jadi cerita ntah apa tk kenanya mak si ciko ni mcm mabuk pun ada ...
pergi lintas tanpa melihat kiri dan kanan hahahhaha aku tgk ada benda terpelanting
di tepi jalan bende tu bergerak2 , rupanya itu anak monyet yg terpelangting akibat
ibunya dilanggar kereta , sadis juga la kan sbb benda ni jadi depan mata....
aku tk mak monyet tu da HABIS , yg lain2 smua da seberang jalan n tinggalkan
si ciko kat tepi jalan seberang sini...tah mcm mne aku bleh buat keputusan utk
ambil si ciko bawa balik , mungkin sebab ada prasaan kesian , ye la nama pun
MANUSIA klau tkde prasaan payah la huahuahuahua...
pada awalnya kopius gak aku ttg spesis makhluk ni sama ada monyet atau kera...
tapi kwan aku bagi tau yg ada ekor tu monyet yg tkde ekor tu kera ...
jadi aku ITIRAF BAHAWA MAKHLUK NI ADALAH MONYET...
si ciko tk brape suka pisang tapi die lebih suka isi kelapa muda...pandai memilih
juga makhluk ni kekekekeke tapi ok gak la sbb die comel dan byk aksi yg die
buat , kdg2 mcm sarkas pun ada kakakakak tapi kdg2 tension gak sbb die bising
mungkin sbb die rindu dkat ibu dia...aku dapat rasa prasaan tu walau aku bukan
spesis die hehehehehe hmm... harap die boleh bertahan dan terus hidup berdikari
sbb mustahil makhluk sekecil itu boleh bertahan jika tiada semangat...mungkin setakat
ini sahaja dulu...gong xi fa chai hahahahhahahahahha (agak2 ciko makan tk limau
mandarin) kekekeke  ...salam...

No comments:

Post a Comment